niedziela, 12 września 2010

Ślubnie

6 komentarzy:

  1. Śliczne!!!!!piękne te białe kwiatuszki..a fotka z dłońmi przecudna!Dziękuję ,ze mi ja wysłałaś..czuję ,ze i ja zrobię z tym zdjęciem kilka karteczek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu- piszę jeszcze raz, bo pisałam na wizażu - cudnie zrobiłaś karteczki, ale ta z dłońmi jest naj.....:). Madziu, a czy ja o taką fotkę z dłońmi też mogłabym się do Ciebie uśmiechnąć ...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze piękne karteczki - ale ta pierwsza - to pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magduś bardzo lubie oglądac to co zrobisz, bo piekne rzeczy Ci wychodzą.
    No i czekam na więcej decou.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Pierwsza jest cudna! Oj i ja w końcu muszę zrobić z tymi dłońmi,bo uroczy obrazeczek!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze:*